به سایت پارسمان شیمی خوش آمدید

زیر مجموعه گروه پارسمان

بازار مواد افزودنی بتن شاهد شتاب رشد در سال 2025 است

بازار جهانی مواد افزودنی بتن

تخمین زده می شود که بازار جهانی مواد افزودنی بتن در دوره پیش بینی 2022 تا 2027 ، نرخ رشد مرکب سالانه بیش از 6 درصد داشته باشد.

طبق بررسی‌های اخیر اطلاعاتی، بازار جهانی افزودنی‌های بتن نرخ رشد چشمگیر 9.3 درصدی را طی دوره پیش‌بینی‌شده سال‌های 2020 تا 2024 ثبت می‌کند. مطالعات همچنین نشان می‌دهد که بازار جهانی افزودنی‌های بتن از ارزیابی اولیه پیشی خواهد گرفت.

پیش‌بینی شده استکه بازار جهانی افزودنی‌های بتن در پایان دوره پیش‌بینی یعنی سال‌های 2020 تا 2024 به رقم ارزیابی 24.0 میلیارد دلار آمریکا برسد.

برخی از انواع عمده محصولات ارائه شده توسط سازندگان و شرکت های فعال در بازار جهانی افزودنی های بتن شامل روان کننده های بتن، دیرگیر کننده های بتن ، مواد افزودنی ضد آب، فوق روان کننده ها و زودگیر کننده های بتن و غیره می باشند.

این محصولات در بازار جهانی مواد افزودنی بتن در سه نوع عمده مصرف نهایی به عنوان محصولات زیرساخت، تجاری و مسکونی استفاده می‌شوند.

محصولات و راه حل های ارائه شده توسط تولید کنندگان و بازیکنان فعال در بازار جهانی مواد افزودنی بتن به طور خاص برای افزایش کیفیت سیمان در طول ساخت و ساز استفاده می شود. 

 

دریافت خلاصه ایی از گزارش

برخی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین محرک‌های پیرامون چشم‌انداز بازار جهانی افزودنی‌های بتن شامل پروژه‌ها و فعالیت‌های ساختمانی رو به رشد در سراسر جهان و همچنین افزایش استفاده از بتن آماده در چندین اقتصاد در حال توسعه و همچنین توسعه‌یافته است. سایر محرک‌های رشد در بازار جهانی مواد افزودنی بتن شامل افزایش جمعیت جهانی است که منجر به افزایش تقاضا برای زیرساخت‌ها در هر سه بخش تجاری، زیرساختی و مسکونی می‌شود.

 علاوه بر این، با افزایش تقاضا برای افزودنی‌های هوازا پیش‌بینی می‌شود که در سال‌های آینده باعث رشد بازار جهانی افزودنی‌های بتن شود. تولیدکنندگان و فعالانی که در بازار جهانی مواد افزودنی بتن فعالیت می‌کنند، استراتژی‌های مختلف توسعه شرکتی را اتخاذ می‌کنند، از جمله راه‌اندازی محصولات جدید، افزایش سرمایه‌گذاری برای توسعه و تحقیق برای محصولات جدید، گسترش جغرافیایی، و ادغام و فراگیری.

پیش‌بینی می‌شود که افزایش فعالیت‌های ساخت‌وساز در سراسر جهان، چشم‌انداز فروش در بازار جهانی مواد افزودنی بتن را در سال‌های آینده افزایش دهد.

افزودنی‌های بتن به‌طور فزاینده‌ای برای طیف گسترده‌ای از اهداف مانند دیرگیر کننده ها، کاهنده آب (زودگیر کننده ها)، افزودنی حباب هوا(هوازا)، روان کننده های بتن، افزودنی کاهنده انقباض، اصلاح‌کننده ویسکوزیته و کاهش‌دهنده آب برد بالا (فوق نرم‌کننده ها) مورد استفاده قرار می‌گیرند. افزایش استفاده از محصول در بخش ساخت و ساز برای فعالیت های مسکونی، تجاری، صنعتی، سازمانی و توسعه زیرساخت فرصت های سودآوری را در بازار جهانی مواد افزودنی بتن ایجاد می کند.

 

مقاله مرتبط: سازه های بتنی یکپارچه

 

در طول چند سال گذشته، بخش ساخت و ساز در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در سطح جهان به دلیل عوامل بسیاری از جمله افزایش جمعیت جهانی، افزایش جابجایی جمعیت به مناطق شهری برای مقاصد کاری، و افزایش پذیرش خانواده های مرکزی در سراسر جهان این عامل به نوبه خود فرصت های تقاضا را در بازار جهانی مواد افزودنی بتن ایجاد می کند.

تخمین زده می‌شود که بازار افزودنی‌های بتن در سال‌های آینده به دلیل روند رو به رشد ساخت ساختمان‌های مسکونی چند طبقه به دلیل کاهش نسبت زمین به جمعیت در سطح جهانی، راه‌های فروش قابل توجهی را به دست آورد. علاوه بر این، افزایش تلاش‌های مقامات دولتی چندین اقتصاد نوظهور در زمینه فعالیت‌های توسعه زیرساخت‌ها پیش‌بینی می‌شود که به رشد فروش در بازار مواد افزودنی بتن دامن بزند.

 

در مورد گزارش تخفیف دریافت کنید

فعالانی که در بازار افزودنی‌های بتن فعالیت می‌کنند، در حوزه تحقیق و توسعه و R& D شرکت خود سرمایه‌گذاری می‌کنند تا محصولاتی با سطح کارایی بالا عرضه کنند. علاوه بر این، تولیدکنندگان مواد افزودنی بتن با انعقاد قراردادهای مختلف مانند ادغام، تملک، مشارکت، همکاری و سرمایه گذاری مشترک، دامنه منطقه ای خود را گسترش می دهند. انتظار می رود که این عوامل باعث افزایش گسترش بازار جهانی افزودنی های بتن در طول دوره پیش بینی شود.

در طول دو دهه گذشته، گسترش قابل توجهی دز این حوزه در مناطق شهری در سراسر جهان وجود داشته است. این امر سرعت توسعه زیرساخت ها و فعالیت های عمرانی را افزایش داده است. با توجه به رونق صنعت ساخت و ساز در بیشتر نقاط جهان، انتظار می رود بازار جهانی افزودنی های بتن سهم کاملی از پای درآمد را به خود اختصاص دهد. اعتقاد بر این است که افزودنی های بتن سازه های بتنی را برای پیمانکاران و سایر ذینفعان اقتصادی تر می کند. این مواد کاربرد خود را در بخش های مسکونی و غیر مسکونی پیدا کرده است.

کشورهای نوظهور مانند چین، هند، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، برزیل و مصر به دلیل افزایش نیاز به مسکن و زیرساخت، شاهد رشد بالایی خواهند بود. ساختار مدنی بادوام و زیبایی شناختی توسعه زیرساخت‌ها عمدتاً از کمک دولت‌ها تامین می‌شود و بنابراین، بودجه دولت نقش حیاتی در رشد بازار دارد.

بازار جهانی مواد افزودنی بتن: عوامل محرک

افزودنی های بتن در فعالیت های ساخت و ساز بتن اهمیت پیدا کرده اند زیرا امکان کاهش هزینه را فراهم می کنند. علاوه بر افزایش کیفیت بتن، در مراحل مهمی مانند اختلاط، حمل و جا به جایی و عمل آوری و همچنین در شرایط نامساعد جوی به نگهداری آن کمک می کنند. علاوه بر این، آنها در فعالیت های ساخت و ساز و ساختمانی نیز کاربرد مهمی پیدا کرده است

انتظار می‌رود بخش‌های مختلف کاربرد مانند بزرگراه‌ها، خانه‌ها، پل‌ها، پیاده‌روها و آسمان‌خراش‌ها به میزان قابل توجهی بر افزایش مصرف بتن و در نتیجه افزودنی‌های بتن بیفزایند. به همین ترتیب، تقاضای فزاینده ای از سوی انواع کاربران نهایی وجود دارد که به همان اندازه به رشد کمک می کند. محصولات روان کننده بتن، به‌ویژه فوق روان‌کننده های بتن، در میان سایر بخش‌های این دسته، پیشتاز بازار بین‌المللی افزودنی‌های بتن خواهند بود.

در حالی که بازارهای رو به رشد در مناطق توسعه یافته می تواند بر رشد بازار جهانی مواد افزودنی بتن تأثیر بگذارد، انتظار می رود راه های جدیدی در بازارهای در حال توسعه با افزایش تقاضا برای بتن آماده (RMC) باز شود.

بازار جهانی مواد افزودنی بتن: تجزیه و تحلیل جغرافیایی

با توجه به رشد مجتمع‌های مسکونی، دفاتر شرکت‌ها و طرح‌های معماری، آسیا اقیانوسیه به‌طور عمده به بازار جهانی مواد افزودنی بتن در سال های اخیر کمک کرده است. افزایش شهرنشینی در کشورهای آسیا و اقیانوسیه و افزایش قدرت جمعیت جهان در حال حاضر بازار جهانی ساختمان و ساخت و ساز را هدایت می کند و همانطور که پیش بینی می شود به حرکت خود ادامه خواهد داد. اقتصادهای نوظهور مانند هند و چین به دلیل تغییر سبک زندگی و افزایش شهرنشینی به رشد بازار در منطقه آسیا و اقیانوسیه کمک می کنند.

آفریقای جنوبی و پس از آن اروپا نیز دارای نرخ مصرف قابل توجهی بود. با این حال، آمریکای شمالی شاهد پیشرفت پایدار در بازار جهانی مواد افزودنی بتن بوده است. پیش بینی می شود این روند تا پایان دوره پیش بینی ادامه یابد.

شرکت پارسمان شیمی با فعالیـت در حـوزه محصولات شیمیایی مورد استفاده در صنعت ساختمــان، تکیه بر تجــربه و دانش فنی می باشد. ما، همـواره شـرکتی پیـشرو در راستای ارتـقای کیفی صنعت در زمینه تولید افزودنی‌های شیمیایی بتن هستیم. برای حوزه فعالیت کاری خود با متخصصین ما مشورت کنید.